آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,806
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,141
قاسمی, علی اکبر, درتاج, یاسر. (1403). ارزیابی محتوای کتاب تفکر وپژوهش پایه ششم ابتدایی برمبنای ساحت‎های تربیتی علمی و فناوری ، هنری و زیباشناختی مطرح شده در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با بهره‎گیری از روش ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/itt.2024.16499.945
علی اکبر قاسمی; یاسر درتاج. "ارزیابی محتوای کتاب تفکر وپژوهش پایه ششم ابتدایی برمبنای ساحت‎های تربیتی علمی و فناوری ، هنری و زیباشناختی مطرح شده در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با بهره‎گیری از روش ویلیام رومی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1403, -. doi: 10.48310/itt.2024.16499.945
قاسمی, علی اکبر, درتاج, یاسر. (1403). 'ارزیابی محتوای کتاب تفکر وپژوهش پایه ششم ابتدایی برمبنای ساحت‎های تربیتی علمی و فناوری ، هنری و زیباشناختی مطرح شده در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با بهره‎گیری از روش ویلیام رومی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/itt.2024.16499.945
قاسمی, علی اکبر, درتاج, یاسر. ارزیابی محتوای کتاب تفکر وپژوهش پایه ششم ابتدایی برمبنای ساحت‎های تربیتی علمی و فناوری ، هنری و زیباشناختی مطرح شده در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با بهره‎گیری از روش ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; (): -. doi: 10.48310/itt.2024.16499.945


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب