آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها470
تعداد مقالات3,639
تعداد مشاهده مقاله5,286,430
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,461,812
قنبری, مهدی, نیکخواه, محمد. (1395). فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(7), 47-62.
مهدی قنبری; محمد نیکخواه. "فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 7, 1395, 47-62.
قنبری, مهدی, نیکخواه, محمد. (1395). 'فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(7), pp. 47-62.
قنبری, مهدی, نیکخواه, محمد. فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 2(7): 47-62.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب