آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,983
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,234
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. (1403). طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
محمد رضا نیلی احمدآبادی. "طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1403, -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. (1403). 'طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; (): -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب