آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها479
تعداد مقالات3,708
تعداد مشاهده مقاله5,372,121
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,513,218
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. (1403). طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
محمد رضا نیلی احمدآبادی. "طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1403, -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. (1403). 'طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; (): -. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب