آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,144
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,913
عنایتی زاده, فاطمه, قرونه, داود. (1403). چارچوب مفهومی منتورینگ سرگروه‌های آموزشی در جهت توسعه حرفه‌ای معلمان دوره آموزش ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), 1-24. doi: 10.48310/pma.2024.12632.3710
فاطمه عنایتی زاده; داود قرونه. "چارچوب مفهومی منتورینگ سرگروه‌های آموزشی در جهت توسعه حرفه‌ای معلمان دوره آموزش ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 3, 1403, 1-24. doi: 10.48310/pma.2024.12632.3710
عنایتی زاده, فاطمه, قرونه, داود. (1403). 'چارچوب مفهومی منتورینگ سرگروه‌های آموزشی در جهت توسعه حرفه‌ای معلمان دوره آموزش ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), pp. 1-24. doi: 10.48310/pma.2024.12632.3710
عنایتی زاده, فاطمه, قرونه, داود. چارچوب مفهومی منتورینگ سرگروه‌های آموزشی در جهت توسعه حرفه‌ای معلمان دوره آموزش ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(3): 1-24. doi: 10.48310/pma.2024.12632.3710


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب