آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها500
تعداد مقالات3,897
تعداد مشاهده مقاله5,989,392
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,871,659
زارع, محمد, نیلی, محمد رضا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, عسگری, محمد. (1403). اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), 125-136. doi: 10.48310/pma.2024.3895
محمد زارع; محمد رضا نیلی; خدیجه علی آبادی; اسماعیل زارعی زوارکی; محمد عسگری. "اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 3, 1403, 125-136. doi: 10.48310/pma.2024.3895
زارع, محمد, نیلی, محمد رضا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, عسگری, محمد. (1403). 'اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), pp. 125-136. doi: 10.48310/pma.2024.3895
زارع, محمد, نیلی, محمد رضا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, عسگری, محمد. اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(3): 125-136. doi: 10.48310/pma.2024.3895


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب