آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها486
تعداد مقالات3,785
تعداد مشاهده مقاله5,481,727
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,593,679
حسن زاده فرد, حمید, اصغری, مصطفی, صمدی, ایوب. (1403). تاثیر استفاده از مسائل پاسخ باز در ارزشیابی تکوینی بر نگرش به درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان میانه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(1), 78-98. doi: 10.48310/rme.2025.17767.1101
حمید حسن زاده فرد; مصطفی اصغری; ایوب صمدی. "تاثیر استفاده از مسائل پاسخ باز در ارزشیابی تکوینی بر نگرش به درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان میانه". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4, 1, 1403, 78-98. doi: 10.48310/rme.2025.17767.1101
حسن زاده فرد, حمید, اصغری, مصطفی, صمدی, ایوب. (1403). 'تاثیر استفاده از مسائل پاسخ باز در ارزشیابی تکوینی بر نگرش به درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان میانه', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(1), pp. 78-98. doi: 10.48310/rme.2025.17767.1101
حسن زاده فرد, حمید, اصغری, مصطفی, صمدی, ایوب. تاثیر استفاده از مسائل پاسخ باز در ارزشیابی تکوینی بر نگرش به درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان میانه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 4(1): 78-98. doi: 10.48310/rme.2025.17767.1101


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب