آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها66
تعداد مقالات447
تعداد مشاهده مقاله262,157
تعداد دریافت فایل اصل مقاله258,818
. (1395). ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1(1), 7-20.
. "ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1, 1, 1395, 7-20.
. (1395). 'ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1(1), pp. 7-20.
. ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1395; 1(1): 7-20.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.