آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,774
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,127
. (1395). ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(1), 7-20.
. "ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1, 1, 1395, 7-20.
. (1395). 'ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(1), pp. 7-20.
. ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 1(1): 7-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب