آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها41
تعداد مقالات271
تعداد مشاهده مقاله139,194
تعداد دریافت فایل اصل مقاله144,190
. (1391). مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی. تربیتِ معلم فکور, 1(1), 59-60.
. "مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی". تربیتِ معلم فکور, 1, 1, 1391, 59-60.
. (1391). 'مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی', تربیتِ معلم فکور, 1(1), pp. 59-60.
. مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی. تربیتِ معلم فکور, 1391; 1(1): 59-60.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.