آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,000
تعداد مشاهده مقاله4,266,941
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,656,873
. (1391). مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(1), 59-60.
. "مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1, 1, 1391, 59-60.
. (1391). 'مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(1), pp. 59-60.
. مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزش شاگرد محور و روش آموزش معلم محور بر پیشرفت تحصیلی مولفه های درک مطلب و دستورزبان درس زبان انگلیسی پایه سومراهنمایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1391; 1(1): 59-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب