آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,961
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,229
ملاحی, امید. (1403). بررسی مسایل و چالش های اجرای برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی در مدارس روستایی استان هرمزگان و ارایه راهکارهایی برای بهبود کیفیت فرایند آموزش: رویکرد پدیدارشناختی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(4), 237-263. doi: 10.48310/pma.2024.14799.4242
امید ملاحی. "بررسی مسایل و چالش های اجرای برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی در مدارس روستایی استان هرمزگان و ارایه راهکارهایی برای بهبود کیفیت فرایند آموزش: رویکرد پدیدارشناختی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 4, 1403, 237-263. doi: 10.48310/pma.2024.14799.4242
ملاحی, امید. (1403). 'بررسی مسایل و چالش های اجرای برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی در مدارس روستایی استان هرمزگان و ارایه راهکارهایی برای بهبود کیفیت فرایند آموزش: رویکرد پدیدارشناختی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(4), pp. 237-263. doi: 10.48310/pma.2024.14799.4242
ملاحی, امید. بررسی مسایل و چالش های اجرای برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی در مدارس روستایی استان هرمزگان و ارایه راهکارهایی برای بهبود کیفیت فرایند آموزش: رویکرد پدیدارشناختی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(4): 237-263. doi: 10.48310/pma.2024.14799.4242


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب