آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,144
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,913
کلاشی, محمد, یوسفوند, مهدی. (1403). تأثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان (کتبی، کلامی، تلاش محور و توانایی محور) بر تغییر سطح ابراز وجود، پیوند با مدرسه و ادراک از فضای آموزشی در درس عربی زبان قرآن برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(2), 130-149. doi: 10.48310/alle.2025.4011
محمد کلاشی; مهدی یوسفوند. "تأثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان (کتبی، کلامی، تلاش محور و توانایی محور) بر تغییر سطح ابراز وجود، پیوند با مدرسه و ادراک از فضای آموزشی در درس عربی زبان قرآن برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6, 2, 1403, 130-149. doi: 10.48310/alle.2025.4011
کلاشی, محمد, یوسفوند, مهدی. (1403). 'تأثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان (کتبی، کلامی، تلاش محور و توانایی محور) بر تغییر سطح ابراز وجود، پیوند با مدرسه و ادراک از فضای آموزشی در درس عربی زبان قرآن برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(2), pp. 130-149. doi: 10.48310/alle.2025.4011
کلاشی, محمد, یوسفوند, مهدی. تأثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان (کتبی، کلامی، تلاش محور و توانایی محور) بر تغییر سطح ابراز وجود، پیوند با مدرسه و ادراک از فضای آموزشی در درس عربی زبان قرآن برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 6(2): 130-149. doi: 10.48310/alle.2025.4011


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب