آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها486
تعداد مقالات3,785
تعداد مشاهده مقاله5,481,722
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,593,677
بهنام قراجلر, رسول, شبانی, رحیم. (1404). اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155
رسول بهنام قراجلر; رحیم شبانی. "اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6, 1, 1404, 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155
بهنام قراجلر, رسول, شبانی, رحیم. (1404). 'اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), pp. 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155
بهنام قراجلر, رسول, شبانی, رحیم. اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 6(1): 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب