آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها475
تعداد مقالات3,696
تعداد مشاهده مقاله5,340,790
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,496,389
بهنام قراجلر, رسول, شبانی, رحیم. (1404). اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155
رسول بهنام قراجلر; رحیم شبانی. "اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6, 1, 1404, 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155
بهنام قراجلر, رسول, شبانی, رحیم. (1404). 'اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), pp. 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155
بهنام قراجلر, رسول, شبانی, رحیم. اثربخشی الگوی تدریس پنج مرحله‌ای «بایبی» بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس فارسی پایه دهم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 6(1): 27-44. doi: 10.48310/rpllp.2025.16798.1155


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب