آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها499
تعداد مقالات3,879
تعداد مشاهده مقاله5,877,577
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,795,808
معیری, مرجان, امیری پور, پروانه. (1403). کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(2), 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136
مرجان معیری; پروانه امیری پور. "کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4, 2, 1403, 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136
معیری, مرجان, امیری پور, پروانه. (1403). 'کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(2), pp. 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136
معیری, مرجان, امیری پور, پروانه. کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 4(2): 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب