آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,179
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,945
معیری, مرجان, امیری پور, پروانه. (1403). کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(2), 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136
مرجان معیری; پروانه امیری پور. "کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4, 2, 1403, 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136
معیری, مرجان, امیری پور, پروانه. (1403). 'کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(2), pp. 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136
معیری, مرجان, امیری پور, پروانه. کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 4(2): 172-191. doi: 10.48310/jcdr.2025.18618.1136


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب