آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها468
تعداد مقالات3,624
تعداد مشاهده مقاله5,247,058
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,428,352
اکرمی, زکیه, فرهادی, نجمه, عرب زاده, مهسا. (1404). مقایسه اثربخشی رویکردهای بدیعه‌پردازی و مبتنی بر آزمایش در آموزش مفهوم دما. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/chemedu.2025.18110.1299
زکیه اکرمی; نجمه فرهادی; مهسا عرب زاده. "مقایسه اثربخشی رویکردهای بدیعه‌پردازی و مبتنی بر آزمایش در آموزش مفهوم دما". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, -. doi: 10.48310/chemedu.2025.18110.1299
اکرمی, زکیه, فرهادی, نجمه, عرب زاده, مهسا. (1404). 'مقایسه اثربخشی رویکردهای بدیعه‌پردازی و مبتنی بر آزمایش در آموزش مفهوم دما', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/chemedu.2025.18110.1299
اکرمی, زکیه, فرهادی, نجمه, عرب زاده, مهسا. مقایسه اثربخشی رویکردهای بدیعه‌پردازی و مبتنی بر آزمایش در آموزش مفهوم دما. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): -. doi: 10.48310/chemedu.2025.18110.1299


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب