آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها458
تعداد مقالات3,548
تعداد مشاهده مقاله5,147,969
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,329,701
بهادری خسروشاهی, جعفر, صمیمی, زبیر. (1404). اثربخشی آموزش مهارت‌های شناخت خود بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه رشته علوم تجربی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/chemedu.2025.19091.1325
جعفر بهادری خسروشاهی; زبیر صمیمی. "اثربخشی آموزش مهارت‌های شناخت خود بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه رشته علوم تجربی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, -. doi: 10.48310/chemedu.2025.19091.1325
بهادری خسروشاهی, جعفر, صمیمی, زبیر. (1404). 'اثربخشی آموزش مهارت‌های شناخت خود بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه رشته علوم تجربی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/chemedu.2025.19091.1325
بهادری خسروشاهی, جعفر, صمیمی, زبیر. اثربخشی آموزش مهارت‌های شناخت خود بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه رشته علوم تجربی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): -. doi: 10.48310/chemedu.2025.19091.1325


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب