آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها470
تعداد مقالات3,638
تعداد مشاهده مقاله5,288,820
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,463,388
Baharloo, Afsaneh, Almasi Shourijeh, Saeede. (1404). The Effect of Mapping Note-taking Method on Iranian Intermediate EFL Learners’ Reading Comprehension Ability. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), 76-92. doi: 10.48210/relej.2025.16765.1109
Afsaneh Baharloo; Saeede Almasi Shourijeh. "The Effect of Mapping Note-taking Method on Iranian Intermediate EFL Learners’ Reading Comprehension Ability". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, 76-92. doi: 10.48210/relej.2025.16765.1109
Baharloo, Afsaneh, Almasi Shourijeh, Saeede. (1404). 'The Effect of Mapping Note-taking Method on Iranian Intermediate EFL Learners’ Reading Comprehension Ability', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. 76-92. doi: 10.48210/relej.2025.16765.1109
Baharloo, Afsaneh, Almasi Shourijeh, Saeede. The Effect of Mapping Note-taking Method on Iranian Intermediate EFL Learners’ Reading Comprehension Ability. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): 76-92. doi: 10.48210/relej.2025.16765.1109


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب