آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها41
تعداد مقالات269
تعداد مشاهده مقاله132,513
تعداد دریافت فایل اصل مقاله137,625
مشتاقی, سعید, مؤیدفر, همام. (1396). نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان. تربیتِ معلم فکور, 3(9), 33-52.
سعید مشتاقی; همام مؤیدفر. "نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان". تربیتِ معلم فکور, 3, 9, 1396, 33-52.
مشتاقی, سعید, مؤیدفر, همام. (1396). 'نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان', تربیتِ معلم فکور, 3(9), pp. 33-52.
مشتاقی, سعید, مؤیدفر, همام. نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان. تربیتِ معلم فکور, 1396; 3(9): 33-52.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.