آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها500
تعداد مقالات3,897
تعداد مشاهده مقاله5,989,789
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,871,995
تقی پور, فریدون, مظهرپور, دیار. (1404). مروری نظام مند بر مطالعات پیاده سازی رویکرد ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی ایران: چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای اجرایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), 146-172. doi: 10.48310/jcdr.2025.19208.1175
فریدون تقی پور; دیار مظهرپور. "مروری نظام مند بر مطالعات پیاده سازی رویکرد ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی ایران: چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای اجرایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 1, 1404, 146-172. doi: 10.48310/jcdr.2025.19208.1175
تقی پور, فریدون, مظهرپور, دیار. (1404). 'مروری نظام مند بر مطالعات پیاده سازی رویکرد ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی ایران: چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای اجرایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), pp. 146-172. doi: 10.48310/jcdr.2025.19208.1175
تقی پور, فریدون, مظهرپور, دیار. مروری نظام مند بر مطالعات پیاده سازی رویکرد ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی ایران: چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای اجرایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 5(1): 146-172. doi: 10.48310/jcdr.2025.19208.1175


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب