آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها495
تعداد مقالات3,858
تعداد مشاهده مقاله5,719,353
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,726,462
چرامی, مریم, کاویانی بروجنی, نگین. (1404). اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148
مریم چرامی; نگین کاویانی بروجنی. "اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 1, 1404, 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148
چرامی, مریم, کاویانی بروجنی, نگین. (1404). 'اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), pp. 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148
چرامی, مریم, کاویانی بروجنی, نگین. اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 5(1): 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب