آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها481
تعداد مقالات3,778
تعداد مشاهده مقاله5,437,948
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,563,218
چرامی, مریم, کاویانی بروجنی, نگین. (1404). اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148
مریم چرامی; نگین کاویانی بروجنی. "اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 1, 1404, 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148
چرامی, مریم, کاویانی بروجنی, نگین. (1404). 'اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), pp. 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148
چرامی, مریم, کاویانی بروجنی, نگین. اثربخشی مداخله‌ی آموزشی مبتنی بر رویکرد پیاژه بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 5(1): 83-91. doi: 10.48310/jcdr.2025.18763.1148


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب