آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها473
تعداد مقالات3,672
تعداد مشاهده مقاله5,316,078
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,484,267
حسینی, صدیقه. (1404). اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239
صدیقه حسینی. "اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239
حسینی, صدیقه. (1404). 'اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239
حسینی, صدیقه. اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب