آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها501
تعداد مقالات3,904
تعداد مشاهده مقاله5,994,316
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,875,753
حسینی, صدیقه. (1404). اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239
صدیقه حسینی. "اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239
حسینی, صدیقه. (1404). 'اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239
حسینی, صدیقه. اثر بخشی آموزش زبان عربی بر اساس نظریۀ ارتباط‌گرایی با محوریت مدل محتوایی- پداگوژی و فناوری(TPACK) در محیط های یادگیری ترکیبی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): -. doi: 10.48310/alle.2025.18907.1239


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب