آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,176
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,944
موسی پور عسکری, بتول. (1396). تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه یازدهم (تجربی-ریاضی) سال 96-1395 بر اساس رویکرد مدل سازی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(7), 59-69.
بتول موسی پور عسکری. "تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه یازدهم (تجربی-ریاضی) سال 96-1395 بر اساس رویکرد مدل سازی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3, 7, 1396, 59-69.
موسی پور عسکری, بتول. (1396). 'تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه یازدهم (تجربی-ریاضی) سال 96-1395 بر اساس رویکرد مدل سازی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(7), pp. 59-69.
موسی پور عسکری, بتول. تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه یازدهم (تجربی-ریاضی) سال 96-1395 بر اساس رویکرد مدل سازی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 3(7): 59-69.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب