آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,811
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,145
علویان, فیروزه. (1396). بهره‌گیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(8), 1-13.
فیروزه علویان. "بهره‌گیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3, 8, 1396, 1-13.
علویان, فیروزه. (1396). 'بهره‌گیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(8), pp. 1-13.
علویان, فیروزه. بهره‌گیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 3(8): 1-13.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب