آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها499
تعداد مقالات3,882
تعداد مشاهده مقاله5,925,538
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,833,530
بهاروند ایران نیا, زهرا. (1404). تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11(19), 313-327. doi: 10.48310/itt.2025.4492
زهرا بهاروند ایران نیا. "تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11, 19, 1404, 313-327. doi: 10.48310/itt.2025.4492
بهاروند ایران نیا, زهرا. (1404). 'تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11(19), pp. 313-327. doi: 10.48310/itt.2025.4492
بهاروند ایران نیا, زهرا. تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 11(19): 313-327. doi: 10.48310/itt.2025.4492


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب