آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها493
تعداد مقالات3,836
تعداد مشاهده مقاله5,620,725
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,701,178
کمالی نهاد, علی اکبر, شاملو, طیبه. (1404). چگونگی نمود نشانه‌های نگارشی در کتاب ‏های درسی (مطالعۀ موردی: پایۀ یازدهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی). نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/edup.2025.16065.1412
علی اکبر کمالی نهاد; طیبه شاملو. "چگونگی نمود نشانه‌های نگارشی در کتاب ‏های درسی (مطالعۀ موردی: پایۀ یازدهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی)". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, -. doi: 10.48310/edup.2025.16065.1412
کمالی نهاد, علی اکبر, شاملو, طیبه. (1404). 'چگونگی نمود نشانه‌های نگارشی در کتاب ‏های درسی (مطالعۀ موردی: پایۀ یازدهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی)', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/edup.2025.16065.1412
کمالی نهاد, علی اکبر, شاملو, طیبه. چگونگی نمود نشانه‌های نگارشی در کتاب ‏های درسی (مطالعۀ موردی: پایۀ یازدهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی). نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): -. doi: 10.48310/edup.2025.16065.1412


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب