آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها74
تعداد مقالات502
تعداد مشاهده مقاله277,516
تعداد دریافت فایل اصل مقاله283,469
غلامی, اعظم. (1396). مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دست‌سازه‌ها بر انگیزش‌ پیشرفت در زیست‌شناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3(8), 30-40.
اعظم غلامی. "مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دست‌سازه‌ها بر انگیزش‌ پیشرفت در زیست‌شناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3, 8, 1396, 30-40.
غلامی, اعظم. (1396). 'مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دست‌سازه‌ها بر انگیزش‌ پیشرفت در زیست‌شناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3(8), pp. 30-40.
غلامی, اعظم. مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دست‌سازه‌ها بر انگیزش‌ پیشرفت در زیست‌شناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1396; 3(8): 30-40.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.