آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها499
تعداد مقالات3,882
تعداد مشاهده مقاله5,925,539
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,833,530
محسنی هنجنی, فریده. (1404). تحلیل محتوای داستان‌های برگزیده کودک و نوجوان با رویکرد «کاربست افعال و زمان‌های فعلی پرکاربرد فارسی» در آموزش زبان فارسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/rpllp.2025.21406.1289
فریده محسنی هنجنی. "تحلیل محتوای داستان‌های برگزیده کودک و نوجوان با رویکرد «کاربست افعال و زمان‌های فعلی پرکاربرد فارسی» در آموزش زبان فارسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, -. doi: 10.48310/rpllp.2025.21406.1289
محسنی هنجنی, فریده. (1404). 'تحلیل محتوای داستان‌های برگزیده کودک و نوجوان با رویکرد «کاربست افعال و زمان‌های فعلی پرکاربرد فارسی» در آموزش زبان فارسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/rpllp.2025.21406.1289
محسنی هنجنی, فریده. تحلیل محتوای داستان‌های برگزیده کودک و نوجوان با رویکرد «کاربست افعال و زمان‌های فعلی پرکاربرد فارسی» در آموزش زبان فارسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): -. doi: 10.48310/rpllp.2025.21406.1289


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب