آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها500
تعداد مقالات3,896
تعداد مشاهده مقاله5,985,967
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,868,792
حسن زاده فرد, حمید, صمدی, ایوب. (1404). مقایسه تاثیر دو روش‌ تدریس حل مسئله و روش تدریس سنتی بر میزان یادگیری مفهوم خط و معادله‌‌های خطی در دانش‌آموزان دختر پایه نهم شهرستان میانه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), 1-19. doi: 10.48310/basic.2025.20125.1546
حمید حسن زاده فرد; ایوب صمدی. "مقایسه تاثیر دو روش‌ تدریس حل مسئله و روش تدریس سنتی بر میزان یادگیری مفهوم خط و معادله‌‌های خطی در دانش‌آموزان دختر پایه نهم شهرستان میانه". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1404, 1-19. doi: 10.48310/basic.2025.20125.1546
حسن زاده فرد, حمید, صمدی, ایوب. (1404). 'مقایسه تاثیر دو روش‌ تدریس حل مسئله و روش تدریس سنتی بر میزان یادگیری مفهوم خط و معادله‌‌های خطی در دانش‌آموزان دختر پایه نهم شهرستان میانه', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. 1-19. doi: 10.48310/basic.2025.20125.1546
حسن زاده فرد, حمید, صمدی, ایوب. مقایسه تاثیر دو روش‌ تدریس حل مسئله و روش تدریس سنتی بر میزان یادگیری مفهوم خط و معادله‌‌های خطی در دانش‌آموزان دختر پایه نهم شهرستان میانه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; (): 1-19. doi: 10.48310/basic.2025.20125.1546


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب