آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها65
تعداد مقالات442
تعداد مشاهده مقاله248,137
تعداد دریافت فایل اصل مقاله237,017
محمدی, فرهاد, اقبالی, علی, متعالی, لیلا, کریمی, شیدا. (1393). مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3(10), 99-117.
فرهاد محمدی; علی اقبالی; لیلا متعالی; شیدا کریمی. "مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3, 10, 1393, 99-117.
محمدی, فرهاد, اقبالی, علی, متعالی, لیلا, کریمی, شیدا. (1393). 'مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3(10), pp. 99-117.
محمدی, فرهاد, اقبالی, علی, متعالی, لیلا, کریمی, شیدا. مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1393; 3(10): 99-117.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.