آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها216
تعداد مقالات1,537
تعداد مشاهده مقاله1,040,986
تعداد دریافت فایل اصل مقاله884,809
هلاجیان, مهدیه, سعدی پور, اسماعیل. (1394). مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 4(1), 33-54.
مهدیه هلاجیان; اسماعیل سعدی پور. "مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 4, 1, 1394, 33-54.
هلاجیان, مهدیه, سعدی پور, اسماعیل. (1394). 'مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 4(1), pp. 33-54.
هلاجیان, مهدیه, سعدی پور, اسماعیل. مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1394; 4(1): 33-54.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.