آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها60
تعداد مقالات405
تعداد مشاهده مقاله234,709
تعداد دریافت فایل اصل مقاله209,503
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. تربیتِ معلم فکور, 6(16), 137-154.
زهره زبرجدیان; محمدرضا نیلی احمدآبادی. "تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز". تربیتِ معلم فکور, 6, 16, 1396, 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). 'تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز', تربیتِ معلم فکور, 6(16), pp. 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. تربیتِ معلم فکور, 1396; 6(16): 137-154.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2018 - Journal Management System. Created by sinaweb.