آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها497
تعداد مقالات3,865
تعداد مشاهده مقاله5,820,664
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,776,486
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), 137-154.
زهره زبرجدیان; محمدرضا نیلی احمدآبادی. "تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6, 1, 1396, 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). 'تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), pp. 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 6(1): 137-154.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب