آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها74
تعداد مقالات502
تعداد مشاهده مقاله277,501
تعداد دریافت فایل اصل مقاله283,457
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 6(16), 137-154.
زهره زبرجدیان; محمدرضا نیلی احمدآبادی. "تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 6, 16, 1396, 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). 'تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 6(16), pp. 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1396; 6(16): 137-154.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.