آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها215
تعداد مقالات1,524
تعداد مشاهده مقاله1,036,521
تعداد دریافت فایل اصل مقاله880,601
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 6(1), 137-154.
زهره زبرجدیان; محمدرضا نیلی احمدآبادی. "تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 6, 1, 1396, 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. (1396). 'تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 6(1), pp. 137-154.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمدآبادی, محمدرضا. تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1396; 6(1): 137-154.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.