آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,830
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,152
کرمی, زهره. (1396). تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), 33-53.
زهره کرمی. "تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 2, 1396, 33-53.
کرمی, زهره. (1396). 'تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), pp. 33-53.
کرمی, زهره. تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 2(2): 33-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب