آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها489
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله5,536,624
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,654,643
کرمی, زهره. (1396). تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), 33-53.
زهره کرمی. "تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 2, 1396, 33-53.
کرمی, زهره. (1396). 'تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), pp. 33-53.
کرمی, زهره. تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 2(2): 33-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب