آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها499
تعداد مقالات3,882
تعداد مشاهده مقاله5,925,553
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,833,539
کرمی, زهره. (1396). تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), 33-53.
زهره کرمی. "تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 2, 1396, 33-53.
کرمی, زهره. (1396). 'تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), pp. 33-53.
کرمی, زهره. تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 2(2): 33-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب