آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها74
تعداد مقالات502
تعداد مشاهده مقاله277,491
تعداد دریافت فایل اصل مقاله283,446
عطار, ماهان. (1396). مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(6), 63-74.
ماهان عطار. "مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2, 6, 1396, 63-74.
عطار, ماهان. (1396). 'مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(6), pp. 63-74.
عطار, ماهان. مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1396; 2(6): 63-74.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.