آمار

تعداد نشریات16
تعداد شماره‌ها86
تعداد مقالات572
تعداد مشاهده مقاله307,592
تعداد دریافت فایل اصل مقاله371,858
عطار, ماهان. (1396). مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), 63-74.
ماهان عطار. "مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2, 4, 1396, 63-74.
عطار, ماهان. (1396). 'مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), pp. 63-74.
عطار, ماهان. مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1396; 2(4): 63-74.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.