آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها216
تعداد مقالات1,546
تعداد مشاهده مقاله1,043,800
تعداد دریافت فایل اصل مقاله887,835
عطار, ماهان. (1396). مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), 63-74.
ماهان عطار. "مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2, 4, 1396, 63-74.
عطار, ماهان. (1396). 'مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), pp. 63-74.
عطار, ماهان. مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1396; 2(4): 63-74.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.