تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,941 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,618,115 |
1. | پژوهش روایی: مفهومی از تجربه | |
صفحه 3-12 | ||
فرشته آل حسینی | ||
2. | الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهشکیفی: مطالعهی موردی درسپژوهی | |
صفحه 13-26 | ||
مهدی قنبری؛ حسن نادعلیپور | ||
3. | آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی | |
صفحه 27-44 | ||
محبوبه السادات کدخدایی | ||
4. | درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی | |
صفحه 45-58 | ||
حسین قربانی؛ ابراهیم میرشاه جعفری | ||
5. | اقدام پژوهی تحت تاثیر پارادایم عقلانیت تکنیکی یا معلم به عنوان پژوهنده | |
صفحه 59-72 | ||
فهیمه گندمی | ||
6. | نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری | |
صفحه 73-96 | ||
عزت اله کلانتری خاندانی | ||
7. | بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم | |
صفحه 97-110 | ||
سلمی احسانی تیلمی؛ ابراهیم زارعی کیاسری؛ مریم سیدحسینی | ||
8. | یادگیری معلم با درس پژوهی | |
صفحه 111-130 | ||
ترجمه از: شجاع عربان | ||