تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,851 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,618,044 |
1. | بررسی کج فهمی در مفاهیم حجم و گنجایش در بین دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی | |
صفحه 1-11 | ||
سهراب عظیم پور؛ صمد حسینی صدر؛ حسین واحدی | ||
2. | پداگوژی دانش محتوا (PCK) در آموزش زیست شناسی سلولی: زیستشناسی سلولی باید به شکل تجربی تدریس شود | |
صفحه 12-24 | ||
فیروزه علویان | ||
3. | میزان توجه به عوامل خلاقیت گیلفورد در کتاب ریاضی 1 پایه دهم (رشته های ریاضی و تجربی) | |
صفحه 25-32 | ||
بتول موسی پور عسکری | ||
4. | استفاده از روش ویلیام رومی در بررسی محتوای فصل سوم کتاب درسی شیمی دوره پیش دانشگاهی | |
صفحه 33-50 | ||
وحید مرادی؛ فاطمه بوربور | ||
5. | آشنایی با سوالات مفهومی در شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه ششم، الگویی برای درس پژوهی | |
صفحه 51-65 | ||
مرتضی گرزین نژاد | ||
6. | بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانشآموزان | |
صفحه 66-81 | ||
علیرضا بادله؛ وحیده سلیمانی؛ عبدالجلال توماج | ||