تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,552 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,617,644 |
1. | تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتابهای زیستشناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی | |
صفحه 1-12 | ||
عاطفه پاییز؛ علی محمودلو؛ حورا سودی | ||
2. | تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی | |
صفحه 13-30 | ||
شیرین پورقاز؛ عبدالجلال توماج؛ زهرا رزاقیان گرمرودی | ||
3. | تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارتهای زندگی و معرفت دینی | |
صفحه 31-37 | ||
الهه ناموری؛ بهروز جلیلیان؛ صفیه رضایی | ||
4. | تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران | |
صفحه 38-50 | ||
محمد عظیمی | ||
5. | شناسایی ضعف دانشآموزان در مبحث حرکت دایرهای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکزگرا | |
صفحه 51-58 | ||
فرزاد شعبانی؛ فاطمه بوربور | ||
6. | تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقولههای ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون | |
صفحه 59-72 | ||
رضا نوری؛ وحید امانی | ||