| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,836 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,600,879 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,695,223 |
| 1. | تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتابهای زیستشناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی | |
| صفحه 1-12 | ||
| عاطفه پاییز؛ علی محمودلو؛ حورا سودی | ||
| 2. | تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی | |
| صفحه 13-30 | ||
| شیرین پورقاز؛ عبدالجلال توماج؛ زهرا رزاقیان گرمرودی | ||
| 3. | تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارتهای زندگی و معرفت دینی | |
| صفحه 31-37 | ||
| الهه ناموری؛ بهروز جلیلیان؛ صفیه رضایی | ||
| 4. | تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران | |
| صفحه 38-50 | ||
| محمد عظیمی | ||
| 5. | شناسایی ضعف دانشآموزان در مبحث حرکت دایرهای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکزگرا | |
| صفحه 51-58 | ||
| فرزاد شعبانی؛ فاطمه بوربور | ||
| 6. | تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقولههای ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون | |
| صفحه 59-72 | ||
| رضا نوری؛ وحید امانی | ||