تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,264,578 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,654,761 |
1. | ارتقاء کیفیت آموزش خاصیت توزیعپذیری ضرب و یادگیری معنادار با استفاده از الگوی تدریس پیش سازماندهنده( درس پژوهی) | |
صفحه 11-30 | ||
حجت افتخاری؛ مریم مکی ابادی | ||
2. | ارزیابی میزان ارتباط محتوای درسی کتاب های علوم تجربی مقطع ابتدایی با گرایش های مختلف علوم پایه | |
صفحه 31-45 | ||
حسین فراست | ||
3. | تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری | |
صفحه 47-67 | ||
محمدرضا قربانی؛ اعظم غلامی | ||
4. | رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد | |
صفحه 69-90 | ||
حسین افلاکی فرد؛ محمدرضا اکبری | ||
5. | پیشبینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز | |
صفحه 91-105 | ||
محمد باصری؛ محمدرضا رستگار؛ احسان طالبی؛ مصطفی مزارعی | ||