تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 411 |
تعداد مقالات | 3,175 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,515,142 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,871,199 |
1. | بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد | |
صفحه 9-38 | ||
سیدمحمدعلی میرجلیلی | ||
2. | اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان | |
صفحه 39-61 | ||
افسانه حبیبی آذر؛ بهنام طالبی | ||
3. | طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی | |
صفحه 63-84 | ||
شهناز سلیمانی؛ امینه احمدی؛ قدسی احقر | ||
4. | تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات | |
صفحه 85-111 | ||
زهرا پوررشیدی؛ مسعود اخلاقی؛ مهرانگیز علی نژاد | ||
5. | طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی | |
صفحه 113-144 | ||
حجت اله بنیادی؛ علی اصغر فانی؛ سید رضا سید جوادین | ||
6. | ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران | |
صفحه 145-176 | ||
راضیه شبانی؛ عباس خورشیدی؛ لطف اله عباسی سروک؛ کوروش فتحی واجارگاه | ||
7. | رابطة مؤلفههای هوش هیجانی با پیشرفتگرایی شغلی معلمان | |
صفحه 177-191 | ||
اسد حجازی | ||