تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,880 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,618,066 |
1. | نقش حرفهای گرایی معلمان در اثربخشی مدرسه | |
صفحه 1-18 | ||
سیروس قنبری؛ محسن احمدی؛ جمال عبدالملکی؛ نسرین حیدری سورشجانی؛ مرتضی امانی | ||
2. | قدرت تبیینکنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیشبینی مهارتهای حرفهای معلمان | |
صفحه 19-34 | ||
فاطمه حسین پور؛ سیف اله فضل الهی قمشی | ||
3. | تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ای و تفکر انتقادی آموزگاران | |
صفحه 35-58 | ||
پروین رزمجویی؛ خدیجه بزرگی نژاد؛ رضا زارعی | ||
4. | مزیتها و محدودیت های کلاس های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاسهای چندپایه | |
صفحه 59-74 | ||
محمد صادق کریمی؛ خالد غفوری | ||
5. | تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزههای قرآن کریم | |
صفحه 75-89 | ||
یاسین توکلی | ||
6. | مقایسه شایستگی های حرفه ای معلّمان دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته از سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان | |
صفحه 91-108 | ||
ابراهیم محمدپور؛ پرستو احمدحیدری؛ الهه بذرافکن؛ کلثوم کریم زاده؛ گلاله شافعی | ||