تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,443 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,617,535 |
1. | تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی | |
صفحه 9-22 | ||
آمنه عالی | ||
2. | کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه | |
صفحه 23-44 | ||
مهدی قنبری؛ محمد نیکخواه؛ بهاره نیکبخت | ||
3. | ارزیابی بعد آموزشی سامانههای الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی | |
صفحه 45-60 | ||
علیرضا بادله؛ مریم ناظر شندی؛ نوید ثنایی | ||
4. | نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوشبینی شغلی معلمان | |
صفحه 61-74 | ||
ابوالفضل قاسم زاده؛ پیمان گرایی گراوند؛ روح الله مهدیون | ||
5. | بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی | |
صفحه 75-94 | ||
افسانه کلباسی؛ شهلا ذهبیون | ||
6. | رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم | |
صفحه 95-119 | ||
اسد حجازی؛ شهربانو خشکاب؛ حمزه فرج الهی | ||
7. | رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان | |
صفحه 120-146 | ||
مریم نادری؛ اکرم صفری؛ سهیلا حسنی | ||