تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,265,042 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,655,192 |
1. | بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری اجتماعات حرفهای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف | |
صفحه 1-19 | ||
حسین مومنی مهموئی؛ عایشه محمد زاده سنگان | ||
2. | پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه | |
صفحه 21-35 | ||
راضیه عابدینی ولامدهی؛ فائزه روانبخش | ||
3. | شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان درس «تفکر و سواد رسانهای» | |
صفحه 37-57 | ||
داود کاوسی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری | ||
4. | بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونتهسوری | |
صفحه 59-74 | ||
معصومه کیانی | ||
5. | نقش کمالگرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی | |
صفحه 75-86 | ||
نادر اعیادی؛ مهدی شکری؛ هاجر خورشیدی میانائی | ||
6. | رابطه بین جهتگیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیتبدنی استان گلستان | |
صفحه 87-102 | ||
نسترن دارینی؛ ناصر بای؛ مینو دادبان شهامت | ||