تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,266,217 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,656,254 |
1. | روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران | |
صفحه 7-32 | ||
رضا نوبخت؛ علی قاسمی اردهائی؛ محمد غلامی | ||
2. | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایههای ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی | |
صفحه 33-53 | ||
مرتضی گلشنی؛ عبدالحسین حیدری | ||
3. | تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی | |
صفحه 55-81 | ||
محمد معتمدی راد؛ زهرا زارع عصمت آباد | ||
4. | بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) | |
صفحه 83-106 | ||
مریم السادات حسینی فر؛ مریم رحیمی | ||
5. | تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفههای هویت ملی | |
صفحه 107-127 | ||
پری مو سی پور میاندهی؛ محبوبه منصوری | ||
6. | نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاههای استان تهران) | |
صفحه 129-159 | ||
بهنام لطفی خاچکی | ||
7. | چکیده لاتین مقالات | |
صفحه 161-168 | ||