آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,231,011
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,618,226

1.

بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم

صفحه 9-24
آروین کریمی؛ آرزو جباری؛ آرمین کریمی

2.

مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان

صفحه 25-46
جعفر بهادری خسروشاهی

3.

فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه

صفحه 47-62
مهدی قنبری؛ محمد نیکخواه

4.

تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله

صفحه 63-82
مهران عزیزی محمودآباد؛ محمد رضا فدایی

5.

تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی

صفحه 83-106
ناصر نوشادی؛ ثریا جانقربان؛ محمد رضا فیروزی

6.

رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 107-118
سید صادق غلامی؛ رحیم شبانی؛ حسین عیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب