تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,264,153 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,654,008 |
1. | خوانشی از نظام آموزشی توسعه محور بر اساس دیدگاه های عقل گرایانه معتزله | |
صفحه 11-26 | ||
افروز فرخی؛ ابوالقاسم مجتهدی زنجیر اباد | ||
2. | بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان | |
صفحه 27-48 | ||
اسد خالدی؛ بهرام سقایی | ||
3. | در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق | |
صفحه 49-66 | ||
علی شیروانی شیری؛ بابک شمشیری؛ راحله سادات نبوی زاده | ||
4. | تأثیر قصهگویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیشدبستان | |
صفحه 67-84 | ||
حجت افتخاری؛ طاهره بنی اسدی؛ جابر افتخاری؛ غلامرضا بخش زاده | ||
5. | شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دورههای فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی | |
صفحه 85-101 | ||
حامد حسین پور؛ علی محمد امیرتاش | ||
6. | مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران | |
صفحه 103-120 | ||
عبدالرسول قادری؛ محمد وحیدی؛ بهرام اسماعیلی؛ محمد جواد یوسفی | ||