1.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی(سطوح حافظه کاری: فراشناخت،برنامه ریزی)دربهبود حافظه کاری، نگهداری توجه، توانایی برنامه ریزی، حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ناتوان درریاضی

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 31-32

2.

اثر بخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 80-97

3.

اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و شیوههای مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر همدان

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 1-15

4.

اثر بخشی مداخله معنوی/ مذهبی بر کیفیت زندگی دانشجو معلمان زن

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 115-139

5.

اختلالات روانپزشکی همبود با اختلال خواندن در دانشآموزان مقطع راهنمایی (: مطالعه کیفی )

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 101-102

6.

ارائه مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش کارآفرینی با تأکید بر نقش تعدیل‌گری توانایی‌های مدرسین و به کارگیری امکانات کمک آموزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 55-77

7.

ارزشیابی برنامه‌های آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 124-149

8.

امکان سنجی استقرار مدارس هوشمند: مورد نمونه دبیرستانهای شهرستان خرم آباد

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 83-84

9.

بازشناسی جایگاه فراموش شدة « بانک سوال » در نظام آموزشی کشور

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 139-140

10.

برررسی استاندارد ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی در مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب جهت استفادة بهینه از فضاها و تجهیزات

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 91-92

11.

بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمال‏کاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 105-128

12.

بررسی جنبه‌های روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روش‌های نوین تدریس در آموزش عالی ایران

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 9-31

13.

بررسی رابطه ابعاد شخصیتی و عزت نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 71-86

14.

بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای مدیران با تعهد سازمانی معلمان در آموزشگاه زبان شهرستان بهارستان و رباط کریم استان تهران

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 137-138

15.

بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروه‌های آموزشی دوره دوم متوسطه نظری

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 99-114

16.

بررسی رابطه بین نگرش نسبت به یادگیری به کمک کامپیوتر و خود تنظیمی آموزشی و انگیزش در یادگیری زبان خارجه

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 111-112

17.

بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه فرهنگیان منطقه2 کشور

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 36-57

18.

بررسی رابطۀ بین تکنولوژیهای آموزشی(کامپیوتر) با بروز عادات راحت طلبانه در دانشآموزان( مورد مطالعه: دبیرستان شاهد امام حسین(ع) شهرستان کرمانشاه)

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 61-62

19.

بررسی میزان تأثیر مشاوران مدارس در هدایت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه (یک مطالعه کیفی)

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 115-116

20.

بررسی میزان تأثیر مشاوران مدارس در هدایت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه (یک مطالعه کیفی)

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 115-116

21.

پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 16-35

22.

پیش بینی عملکردریاضی دانش آموزان بر اساس الگوی مدارس اثر بخش کریمرز: تحلیل چند سطحی بر اساس داده های تیمز پایه هشتم 2011

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 1-2

23.

تبیین مؤلفه‌های سرمایه فکری در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور)

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 31-54

24.

تعیین شدت اختلال سلوک و شیوههای تربیت والدینی در نوجوانان ارجاع شده یه هستۀ مشاوره آموزش و پرورش شهریار

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 127-128

25.

رابطه انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان قرچک

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 87-103

26.

رابطه سرمایه‌های روانشناختی و تمایل به ترک شغل با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرسودگی شغلی

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 34-53

27.

رابطه هوش هیجانی با سبک های رهبری تحول گرا و عمل گرا در مدیران میانی

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 63-64

28.

رابطۀ افن وری اطلاعات و ارتباطات با خلاقیت و نوآوری دبیران دبیرستانهای دخترانه شهرتهران

دوره 1، شماره 3، بهمن 1391، صفحه 125-126

29.

رابطۀ تفکر خلاق، تفکر انتقادی، توانایی تشخیص غیر منطقی و پایۀ تحصیلی در نوجوانان دختر شهر تبریز

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 25-26

30.

عوامل موثر بر ارتقای کیفیت ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 39-40

31.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان*

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 79-98

32.

مقایسۀ اثر بخشی آموزش پذیرش / تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی، سازگاری و رفتارهای پرخطر دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 1-2

33.

نقش رهبری تحول‌آفرین مدیران دانشگاهی در توانمندی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها (مورد: دانشگاه تهران)

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 9-30

34.

نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روان‌شناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 98-123

35.

نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطه‌ی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفه‌ای درمعلمان تربیت‌بدنی

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 58-79

36.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اشتیاق به مدرسه

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 56-70


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب