1.

آسیب شناسی دوره مهارت‌آموزی استخدامی‌های ماده (28) از دیدگاه مهارت‌آموزان،مدرسان و برگزارکنندگان

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 31-62

2.

آشنایی با سوالات مفهومی در شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه ششم، الگویی برای درس پژوهی

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 51-65

3.

اثربخشی آموزش الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 9-30

4.

اثربخشی آموزش بایبی (5E) بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 67-86

5.

اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 87-109

6.

اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 101-122

7.

اثربخشی آموزش گروهی شناخت درمانی مبتنی برذهن آگاهی برکاهش افکار خودآیند منفی و بهبود افسردگی دانش آموزان دختر افسرده مراکز شبانه روزی اردبیل

دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 48-61

8.

اثربخشی ترسیم نقشه‌های‌ مفهومی گروهی بر حیطه‌های یادگیری دانش-آموزان در درس‌شیمی

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 65-80

9.

اثربخشی چند رسانه ای های آموزشی بر میزان رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 1-17

10.

اختلالات دیکته نویسی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: اختلال دیکته نویسی معین)

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 9-30

11.

ادبیات مقاومت از دریچه نگاه غسان کنفانی و جبران خلیل جبران

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 62-74

12.

ارائة مدلی بر اساس رابطة سبک‌های مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 9-28

13.

ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور

دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 83-102

14.

ارائه مدلی برای نقش مهارت، نیاز و نگرش دبیران به فاوا بر کاربست آن در جریان تدریس با میانجی کیفیت خدمات فناوری در مدارس هوشمند

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 63-82

15.

ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 52-57

16.

ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 7-26

17.

ارزیابی رضایت تحصیلی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان فارس

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 103-120

18.

ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 77-100

19.

ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 75-86

20.

ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 81-100

21.

ارمان گرایی واقع بینانه رویکردی مناسب برای تربیت دینی

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 111-132

22.

استخراج ابعاد معلمان اثربخش به‌منظور ارائه چهارچوب مفهومی آموزش و تربیت‌معلم اثربخش و اعتباربخشی آن

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 13-46

23.

استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 83-107

24.

استفاده از روش ویلیام رومی در بررسی محتوای فصل سوم کتاب درسی شیمی دوره پیش دانشگاهی

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 33-50

25.

اصول مدیریت و ویژگی یک مدیر از دیدگاه امام علی (ع)

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 18-26

26.

اقتصاد مقاومتی ضرورت تحقق عدالت اجتماعی از منظر مدیریت اسلامی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 32-41

27.

الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 60-80

28.

اولویت بندی عوامل موثربرانگیزش شغلی دانشجویان رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد بر اساس نظریه هرزبرگ

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 114-133

29.

بازسرایی روایات و تجارب دانشجومعلمان به منظور شناسایی عوامل مؤثر در تکوین «هویت حرفه‌ای» آنان

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 45-72

30.

بازنمایی تجارب ‌زیستة معلمان ابتدایی از تغییرات نظام ارزشیابی و نقش آن در فرایند یاددهی‌- یادگیری: یک مطالعة‌ پدیدارشناختی

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 135-163

31.

بازنمایی تجارب موفقیت و ناکامی معلمان در ادامه تحصیل: تدوین یک نظریه داده‌بنیاد

دوره 1، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 125-147

32.

بررسی اخلاق حرفه‌ای معلمی در نظام تربیت اسلامی از منظر استاد شهید مرتضی مطهری

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 22-38

33.

بررسی برنامه درسی اجرا شده و کسب شده در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان های شهر مشکان

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 29-49

34.

بررسی پایبندی به عقاید مذهبی و مطالعه ی غیردرسی بر مشارکت سیاسی دانشجو معلمان

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 31-44

35.

بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفه‎ای دبیران

دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 21-36

36.

بررسی تاثیرمحیط بر باورهای دینی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهیدباهنراصفهان

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 45-61

37.

بررسی تطبیقی آیات قرآن کریم در اشعار « فایز دَشتی » و « مَفتُون بُردُخُونی »

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 19-29

38.

بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 66-81

39.

بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد

دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 30-47

40.

بررسی رابطه بین نگرش به فناوری آموزشی ویدیوپروژکتور و میزان استفاده ازآن از منظر معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 81-100

41.

بررسی رابطه تاب‌آوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه

دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 37-53

42.

بررسی رفتارهای دینامیکی و شرایط دوام کیهانی مدل‌های انرژی تاریک در نظریه‌های گرانشی f(T)

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 69-77

43.

بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 9-40

44.

بررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجومعلمان از دیدگاه مدرسان و دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان اصفهان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 59-44

45.

بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 1-18

46.

بررسی کج فهمی در مفاهیم حجم و گنجایش در بین دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 1-11

47.

بررسی کیفیت اجرای برنامة ‌درسی جدید آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان؛ مطالعة موردی: استان چهارمحال و بختیاری

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 105-134

48.

بررسی مبحث انرژی در کتب علوم تجربی دوره ابتدایی با توجه به مهارت-های فرایند علمی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 57-68

49.

بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجی‌گری هیجان‌های مثبت تحصیلی در دانشجویان

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 97-120

50.

بررسی مفاهیم اخلاقی در دیوان مَظلُوم خُنجِی.

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 66-74

51.

بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 36-59

52.

بررسی میزان اثربخشی نظام آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان از دید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 9-27

53.

بررسی میزان رعایت اصول ساختاری و نگارشی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 30-44

54.

بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 67-76

55.

بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 30-17

56.

بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در پیش بینی سبک های مقابله با استرس در دانشجویان پسر

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 78-93

57.

بررسی و تبیین میزان توجه به مهارت‌های تفکر ‌انتقادی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی از دیدگاه معلمان

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 75-95

58.

بررسی و شناخت انواع لحن و پیوند آن با مهارت‌های خوانداری در کتاب فارسی هشتم (دوره اول متوسطه)

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 16-31

59.

بررسی وضعیت موجود صلاحیت های حرفه ای عمومی مربیان پیش دبستانی و مقایسه با وضع مطلوب

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 9-24

60.

بررسی یکی از عوامل ضعف دانش آموزان در مبحث دینامیک

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 33-39

61.

برنامه درسی تربیت معلم دوره ابتدایی:ارائۀ الگویی همسو با سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 47-74

62.

بهره‌گیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 1-13

63.

پداگوژی دانش محتوا (PCK) در آموزش زیست شناسی سلولی: زیست‌شناسی سلولی باید به شکل تجربی تدریس شود

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 12-24

64.

پژوهش مردم شناختی ،آیین ها و سنت های فرهنگی ترکمن ها در ماه مبارک رمضان

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 53-65

65.

تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 53-74

66.

تأثیر بکارگیری اپلیکیشن‌های هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 111-128

67.

تأثیر روش آموزشی مبتنی بر وب‌کوئست بر یادگیری و میزان رضایت دانشجومعلمان از آن در درس طراحی آموزشی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 9-27

68.

تأثیر روش تدریس نقشۀ مفهومی بر خودتنظیمی و خودپندارۀ تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 105-124

69.

تأثیر رویکرد ساختارگرایی بر یادگیری دانش آموزان با تاکید بر حیطه ی درک مفهومی درس زیست‌شناسی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 83-102

70.

تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 137-154

71.

تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 31-43

72.

تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 61-82

73.

تبیین دیدگاه مدیران و دبیران دبیرستان ها درمورد مشارکت در درس کارورزی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 101-125

74.

تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجی‌گری خوشبینی تحصیلی معلمان

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 51-74

75.

تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395)

دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 63-82

76.

تحلیل رابطه بین هوش فرهنگی با هیجان‌پذیری در تدریس معلمان

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 147-168

77.

تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 33-53

78.

تحلیل محتوای ارتباط بین تصاویر و متن نوشتاری کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 94-112

79.

تحلیل محتوای حکایت ها در کتاب فارسی سال دوم دبستان و تعیین سطح خوانایی آن با استفاده از شاخص های فلش و گانینگ

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 2-14

80.

تحلیل محتوای کتاب حسابان(1) پایه یازدهم متوسطه دوم (رشته ریاضی و فیزیک) بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 71-82

81.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 83-101

82.

تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه یازدهم (تجربی-ریاضی) سال 96-1395 بر اساس رویکرد مدل سازی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 59-69

83.

تحلیلی پدیدارشناسانه بر درک تضمین کیفیت آموزش و آماده‌سازی دانشجومعلمان

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 197-225

84.

تحول ناشی از آموزش بر مبنای الگوی تدریس بدیعه پردازی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان در درس زبان انگلیسی

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 51-65

85.

تدوین راهبردهای برنامه درسی چندفرهنگی‌‌ تربیت‌معلم ایران بر اساس تجارب کشورهای استرالیا، کانادا، مالزی و هندوستان

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 127-146

86.

تساوی و چالشهای آن از پیش دبستانی تا کارشناسی

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 14-22

87.

تعیین تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 121-136

88.

جلد انگلیسی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 0-0

89.

جلد انگیسی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 75-84

90.

جلد فارسی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 0-0

91.

جلد فارسی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396

92.

جلد فارسی .

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 0-6

93.

جلد فارسی وفهرست

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396

94.

چکیده انگلیسی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395

95.

چکیده وجلد انگلیسی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396

96.

چکید ه وجلد فارسی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 0-0

97.

حلقۀ مفقوده نظام تربیت معلم برای تحقق شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجو-معلمان: کارورزی و کارآموزی با رویکرد استاد- شاگردی نوین

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 75-99

98.

خلاقیت در کتب فرهنگ و هنر متوسطه اول: یک تحلیل محتوی

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 87-110

99.

دانشگاه فرهنگیان به مثابة سازمانی یادگیرنده (ابعاد، مؤلفه‌ها و راهکارها)

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 165-195

100.

دستاوردهای آینده پژوهی در مدیریت دانش

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 62-78

101.

رابطة دلبستگی به خدا و تاب آوری با معناداری در زندگی معلمان

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 42-52

102.

رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 25-52

103.

رابطه دینداری با رضایت از زندگی در بین دانشجویان دختر وپسر دانشگاه فرهنگیان یاسوج در سال 96-1395

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 1-15

104.

رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 19-31

105.

رابطه‌ی هوش هیجانی و تیپ های شخصیتی با سلامت روان دانشجو‌معلمان رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 76-91

106.

راهکارهای توسعه فرهنگ خیر ماندگار

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 48-61

107.

روش های موثر در تقویت یادگیری در آموزش علوم تجربی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 23-32

108.

زاویه دید و نمای دوری و نزدیکی در ژرفانمایی لوح‌های کتاب ریاضی اول دبستان و تناسب آن ویژگی‌های رشدی دانش آموزان

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 45-64

109.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 89-103

110.

سعدی، روایت و جاودانگی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 27-35

111.

شبکه‌های اجتماعی مجازی و آسیب‌های اجتماعی مطالعه موردی: امنیت عمومی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 51-65

112.

شناسایی حوزه‌ها، ابعاد و نشانگرهای کیفیت نظام تربیت معلم ایران

دوره 1، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 87-107

113.

شناسایی، طراحی و آزمون الگوی پیشایندهای جامعه یادگیرنده حرفه‌ای در مدارس ابتدایی: یک پژوهش آمیخته

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 73-104

114.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر اجرای آموزش بالینی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائه الگویی برای اجرای مؤثر آن

دوره 1، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 55-85

115.

شناسایی نیازهای آموزشی مرتبط با رشد حرفه‌ای تدریس اعضای هیأت علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 9-43

116.

شناسایی و بررسی ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارت‌های حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 125-172

117.

صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 27-36

118.

عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری

دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 37-50

119.

فهرست.

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 1-7

120.

کاربرد نانوتکنولوژی در بسته بندی مواد غذایی

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 41-51

121.

مبانی فقهی حقوقی مالکیت معنوی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 36-50

122.

مدل اصلاح یافته R+F(G) و جوابهای متقارن کروی ایستا

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 23-29

123.

مدیریت برقراری ارتباط با دانش آموز در کلاس ریاضی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 9-22

124.

مروری بر چند اثبات قضیه مورلی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 45-58

125.

مصاحبه با جناب آقای حسین سلطانی مقدم

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 33-44

126.

مطالعه مورد پژوهانه ، تأثیر قرآن در ادبیات پارسی « اشعار ریاضی یزدی »

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 12-21

127.

مطالعه نظری پیرامون مؤلفه‌های ساختاری و محتوایی مدارس بانشاط

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 1-18

128.

مطالعۀ کیفی عوامل مؤثر در میل به ماندگاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزش‌وپرورش؛ مطالعة موردی، استان تهران

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 121-146

129.

معلمان کلاس‌های چندپایه فرصت‌ها و محدودیت‌های این کلاس‌ها را چه چیزی می‌دانند؟

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 55-66

130.

مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 29-49

131.

مقایسه تاثیر سبک ارتباطی و سنتی آموزش زبان انگلیسی بر مهارت های زبان آموزی دانش آموزان پایه اول متوسطه

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 16-35

132.

مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دست‌سازه‌ها بر انگیزش‌ پیشرفت در زیست‌شناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 30-40

133.

میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان

دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 1-20

134.

میزان توجه به عوامل خلاقیت گیلفورد در کتاب ریاضی 1 پایه دهم (رشته های ریاضی و تجربی)

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 25-32

135.

میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهر‌های اصفهان و تهران

دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 14-28

136.

نظریه انتظار-ارزش و مدل FIT-Choice: چهارچوبی برای بررسی انگیزه‌های انتخاب شغل معلمی در دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی مشهد

دوره 1، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 29-53

137.

نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 51-60

138.

نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 1-16

139.

نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی

دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 55-62

140.

نقش طبقه متوسط جدید در روند شکل گیری انقلاب اسلامی بین سال های57-1320

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 1-11

141.

نقش و اهمیت بازدیدهای میدانی در آموزش جغرافیا و علوم زمین

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 79-87

142.

نقش و جایگاه تربیت فرهنگی در نظام تربیت معلم

دوره 1، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 109-124

143.

نقش و جایگاه فابل در آموزش کودکان 6 تا 12 سال(با نگاهی به فارسی خوانداری سوم وچهارم ابتدایی)

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 60-77

144.

نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد

دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 62-75

145.

نقش و عملکرد روستاها و گردشگری روستایی در توسعه گردشگری ایران مطالعۀ موردی: روستای هدف گردشگری اردها

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 39-47

146.

هویت حرفه‌ای دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 147-162

147.

هویت ملی در کتاب ریاضی(1) پایه دهم متوسطه(رشته های ریاضی و فیزیک-علوم تجربی)در سال تحصیلی 1396-1395

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 41-55

148.

واکاوی آرایه های ادبی در اشعار مَظلُوم خُنجِی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 66-74

149.

ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 63-88

150.

ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS)

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 40-62

151.

یادداشت سردبیر: قلمرو نظریه پردازی در تربیت معلم

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 9-12

152.

یادگیری فاصله دار: ایجاد فضای مناسب برای علوم اعصاب در کلاس درس

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 9-32


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب