1.

آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 99-122

2.

آسیب‌شناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان

دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 23-41

3.

آموزش مرحله ای معلمان و دانشجو-معلمان با رویکرد اجتماعی-فرهنگی

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 123-140

4.

اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز

دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 43-52

5.

اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 145-165

6.

اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر طرح‌واره درمانی بر طرح واره های ناسازگاراولیه

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 2-14

7.

ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 19-34

8.

ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی ‏شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی‏ شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 79-104

9.

ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم

دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 1-18

10.

ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم

دوره 3، شماره 3، آذر 1397، صفحه 91-113

11.

ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 21-30

12.

ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل شکاف کیفیت خدمات: پردیس‌های استان قم

دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 11-22

13.

ارزیابی مؤلفه‌ های اخلاق حرفه‌ ای و رابطه آن با فرسودگی شغلی معلمان

دوره 3، شماره 3، آذر 1397، صفحه 1-17

14.

استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 1-13

15.

اصول تعلیم بر پایۀ آیات و روایات

دوره 4، شماره 12، آبان 1397، صفحه 13-30

16.

اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد)

دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 47-69

17.

اعتبارسنجی "منشور حقوق و تکالیف" دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 160-187

18.

اقتدار طلبی معلمان به عنوان آفت تفکر در دانش آموزان: یک مطالعه قوم نگارانه

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 70-88

19.

الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایه‌های تحولی درونی و سرمایه روان‌شناختی در پیوند بین سرمایه‌های تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 9-37

20.

بازخوانی اندیشه های تربیتی امام موسوی صدر

دوره 1، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 125-138

21.

بازنمایی علل کاهش انگیزه شغلی معلمان در انجام فعالیت‌های حرفه‌ای:یک مطالعه پدیدارشناختی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 71-107

22.

بازنویسی قصه ها با پشتوانه ی متون داستانی دینی برای قصه گویی

دوره 4، شماره 12، آبان 1397، صفحه 66-72

23.

بررسی آیه 105 انبیاء از منظر مفسران شیعه و اهل سنت

دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 1-13

24.

بررسی اثر بخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان-فراشناختی بر مولفه های تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 27-46

25.

بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 7-12

26.

بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه‏ ای دانشجومعلّمان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 37-59

27.

بررسی تأثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان اختلالات روانی در دانشجویان دختر مجرد دانشگاه فرهنگیان اهواز

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 1-18

28.

بررسی تأثیر فضای مجازی(مبتنی بر تلفن همراه) بر سلامت اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر رودان

دوره 4، شماره 14، شهریور 1397، صفحه 27-48

29.

بررسی تاثیر پذیرش فناوری برمیزان حل مساله دانش‌آموزان متوسطه اول شهرستان دامغان

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 131-149

30.

بررسی تاثیررایانه به عنوان فناوری نوین آموزشی درایجاد محیط های متنوع یادگیری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 1-17

31.

بررسی تاثیر عشق به مدرسه بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی با استفاده از مدل وانگ و همکاران

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 66-91

32.

بررسی تطبیقی عناصر برنامۀ درسی مراکز تربیت معلم ایران و هند

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 9-45

33.

بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با گسست نسل‌ها از منظر مدیران، دبیران و مشاوران در مدارس متوسطه پسرانه

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 40-62

34.

بررسی رابطه بین سبک رهبری توزیع شده مدیران و نگرش دبیران مقطع متوسطه شهر گناباد نسبت به تغییرسازمانی

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 19-42

35.

بررسی رابطه بین صلاحیت ‏های حرفه ‏ای معلمان با روحیه و انگیزه کارآفرینی دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 105-119

36.

بررسی رابطه هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با خلاقیت کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 128-150

37.

بررسی رابطه ی مکانیسم یادگیری دانش آموزان دوره ی متوسطه و فناوری اطلاعات با نقش میانجی گری مدیریت کلان

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 43-65

38.

بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 71-98

39.

بررسی سیاست‌های حزب توده در رابطه با حوادث سال‌های 1327 تا 1332

دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 29-14

40.

بررسی شکل گیری هویت نوجوان بر اساس صحیفه سجادیه

دوره 1، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 49-66

41.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیس‌های استان اردبیل

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 39-70

42.

بررسی عوامل موثر بر نهادینه ساختن مدیریت مشارکت ها در مدارس با تکنیک تحلیل شبکه (ANP-DEMATEL)

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 92-107

43.

بررسی گرایش به تفکر انتقادی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 107-130

44.

بررسی مضامین قلندری در شعر صائب

دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 30-45

45.

بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت

دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 49-61

46.

بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 10-18

47.

بررسی میزان انطباق محتوای آموزشی دوره انتقال با نیاز سوادآموزان استان فارس

دوره 4، شماره 15، آذر 1397، صفحه 11-30

48.

بررسی میزان بکارگیری الگوهای نوین یاددهی – یادگیری جویس و همکاران در مدارس ابتدایی

دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 1-25

49.

بررسی میزان قابلیت کاربرد برخی روش‌های تدریس دانشگاهی در تربیت‌معلم ایران

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 47-70

50.

بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‎ها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی

دوره 3، شماره 3، آذر 1397، صفحه 53-69

51.

بررسی ویژگیهای مدیریت ورهبری اعتدال گرادرکلام امیرالمومنین

دوره 4، شماره 12، آبان 1397، صفحه 1-12

52.

پاکدامنی و پوشیدگی زن در جلوه‌گاه شعر پارسی

دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 46-59

53.

پژوهش کیفی داده بنیاد، «کدگذاری» و اهمیت، مراحل و شیوه اجرای آن در کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 69-88

54.

پیش بینی توسعة حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 35-48

55.

پیش‌بینی رضایت شغلی بر اساس اعتماد و عدالت سازمانی در بین کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 89-106

56.

پیش بینی سازگاری فردی و اجتماعی بر اساس مکانیسم‌های دفاعی در دانشجو معلمان

دوره 4، شماره 6، مهر 1397، صفحه 121-135

57.

پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دورة متوسطه

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 123-140

58.

تأثیر اجرای روش‏های یادگیری مشارکتی جوریار و پژوهش گروهی بر خودکارآمدی هنرجویان

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 53-68

59.

تأثیر استفاده از فعالیت‌های ارتباطی مطابق با برنامه درسی ملی بر انگیزه و یادگیری حروف الفبای انگلیسی

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 89-122

60.

تأثیر انگیزش تحصیلی بر میزان استفاده‌ی فراگیران از وب سایت مدارس هوشمند و مؤثر بودن به کارگیری وب سایت‌ها بر پیشرفت تحصیلی آنان

دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 71-88

61.

تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ‏ای و تفکر انتقادی آموزگاران

دوره 3، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 35-58

62.

تأثیر خوش‌بینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه

دوره 3، شماره 3، آذر 1397، صفحه 71-90

63.

تأثیر سامانه مدیریت دانش بر توسعه حرفه‎ای معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-17

64.

تأثیر قصه‌گویی بر میزان رشد خلاقیت، نوآوری و هویت کودکان در دوره پیش‌دبستان

دوره 4، شماره 14، شهریور 1397، صفحه 67-84

65.

تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 1-9

66.

تأملی در معنای "صدق" در قرآن و دلالت‌های آن در تربیت و آموزش

دوره 4، شماره 15، آذر 1397، صفحه 45-64

67.

تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 165-179

68.

تاثیر آموزش کوتاه مدت مذهبی بر دانشجو معلمان برون گرا و درون گرا دانشگاه فرهنگیان استان همدان.

دوره 4، شماره 11، مرداد 1397، صفحه 71-82

69.

تاثیر عدالت اجتماعی بر نظام تربیتی

دوره 4، شماره 11، مرداد 1397، صفحه 37-55

70.

تبیین روابط ساختاری بین توانایی حل مسئله، تاب‌آوری و فرسودگی‌تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 140-163

71.

تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 13-20

72.

تحلیل‌خطاهای‌دانش‌آموزان پسرپایة هشتم درحل مسائل‌کلامی معادلة‌‌خطی براساس‌ الگوی نیومن

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 21-31

73.

تحلیل رابطه توسعه شایستگی حرفه ای معلمان دوره متوسطه با اثربخشی انان در فرایند یاددهی- یادگیری دانش آموزان

دوره 4، شماره 6، مهر 1397، صفحه 1-23

74.

تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه‌ ای معلمان دوره متوسطه شهر قم

دوره 3، شماره 3، آذر 1397، صفحه 33-52

75.

تحلیل زمینه‌های جغرافیایی و اجتماعی شکل‌گیری و گسترش بنیادگرایی اسلامی مطالعه موردی: جریان تکفیری داعش

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 18-34

76.

تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 50-59

77.

تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 55-70

78.

تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 39-49

79.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 63-89

80.

تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم از نظر توجه به مؤلفه های مرتبط با امام رضا(ع)

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 43-69

81.

تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 19-27

82.

تحلیل محتوای کتاب های علوم دوره ابتدایی از نظر مقوله های سه گانه سواد تغذیه ای

دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 69-90

83.

تربیت رسانه ای در عصر اطلاعات و چالش های فراروی آن

دوره 4، شماره 11، مرداد 1397، صفحه 18-36

84.

تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزه‌های قرآن کریم

دوره 3، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 75-89

85.

تربیت معلم و پژوهش روایی: به سوی تغییر پارادایم در روش های تحقیق

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 3-28

86.

ترسیم سیمای رهبری اخلاقی در مدیران از منظر مثنوی مولوی

دوره 4، شماره 11، مرداد 1397، صفحه 1-17

87.

تعیین ابعاد و مؤلفه های هویت حرفه ای معلم تراز جمهوری اسلامی ایران

دوره 4، شماره 6، مهر 1397، صفحه 62-85

88.

جایگاه آموزش مدیران و تاثیر آن در تحول دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 35-44

89.

جایگاه برنامه درسی روییدنی در بین معلمان ابتدایی شهر مشهد و ضرورت پرداختن به آن

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 90-128

90.

جایگاه خلسه در عرفان مولوی

دوره 4، شماره 12، آبان 1397، صفحه 73-84

91.

چالش‌ها و مشکلات مربیان پیش دبستانی

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 129-144

92.

خالو حسین در اشعار مَفتُون بُردُخُونی

دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 60-70

93.

خوانشی از نظام آموزشی توسعه محور بر اساس دیدگاه های عقل گرایانه معتزله

دوره 4، شماره 14، شهریور 1397، صفحه 11-26

94.

خودشناسی و خودسازی از منظر امام علی علیه اسلام در نهج البلاغه

دوره 1، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 33-48

95.

خودکارآمدی: چیستی و کاربرد در آماده‌سازی و توسعه‌ی حرفه‌ای معلم

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 29-52

96.

درس پژوهی؛ چالش‌ها، پیامدها و راهکارها

دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 91-103

97.

در نکوهش «تملق»: گفتاری انتقادی در تربیت و آموزش اخلاق

دوره 4، شماره 14، شهریور 1397، صفحه 49-66

98.

دستاوردهای تفکر اسلامی با رویکرد سیستمی در مدیریت.

دوره 4، شماره 11، مرداد 1397، صفحه 83-99

99.

دوزبانگی در نظام آموزشی ایران

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 45-63

100.

رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان

دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 75-88

101.

رابطه بین اخلاق حرفه ای و تعهد سازمانی با نقش میانجی فرهنگ سازمانی در مدارس

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 21-39

102.

رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 61-78

103.

رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 19-36

104.

رابطه سرمایه روانشناختی با عملکرد شغلی و تعهد سازمانی معلمان دوره ابتدایی شهرستان دره شهر1

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 15-42

105.

رابطه هوش سیال و ویژگی‌های شخصیتی با تفکر واگرا در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 4، شماره 15، آذر 1397، صفحه 65-79

106.

راهبردها و راهکارهای الگوی بانوان در حمایت از امام علی علیه اسلامی با تاکید بر خطبه فدکیه

دوره 1، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 7-32

107.

رویکرد آینده پژوهی و نقش و اهداف آن در برنامه درسی تعلیم و تربیت نوین

دوره 4، شماره 15، آذر 1397، صفحه 31-43

108.

رﯾﺎﺿﯿﺎت و آﻣﻮزش ﺣﺮﻓﻪ ای در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻫﻠﻨﺪ، ﻧﺮوژ و ﮐﺎﻧﺎدا

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 31-38

109.

ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار خودارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 129-157

110.

شناسایی چرایی رفتار سکوت کلاسی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم آباد: رویکرد پدیدارشناختی

دوره 4، شماره 6، مهر 1397، صفحه 44-61

111.

شناسایی رابطه باورهای فراشناختی و خودکارآمدی حرفه‌ ای با صلاحیت حرفه‌ ای دبیران متوسطه شهر الشتر

دوره 3، شماره 3، آذر 1397، صفحه 19-32

112.

شناسایی و ساختاردهی موانع توسعه دوره‌های فوق برنامه ورزشی در آموزش و پرورش از منظر معلمان مرد شرکت کننده در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی

دوره 4، شماره 14، شهریور 1397، صفحه 85-101

113.

شیوه ی آموزشی تربیت بدنی تلفیقی مبتتی بر المپیزم

دوره 4، شماره 15، آذر 1397، صفحه 81-98

114.

طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس‌پژوهی: یک مطالعه ترکیبی

دوره 4، شماره 15، آذر 1397، صفحه 99-122

115.

عوامل مؤثر در نهادینه‌سازی فرهنگ ارزیابی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 189-213

116.

فناوری اپتوفلویدیک

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 32-44

117.

فهم خود- پژوهی به عنوان یک روش تحقیق برای معلمان و مدرسان تربیت معلم

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 141-160

118.

قدرت تبیین‌کنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیش‌بینی مهارت‌های حرفه‌ای معلمان

دوره 3، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 19-34

119.

کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 28-54

120.

لزوم تربیت دینی کودک و ارائه راه کارهای عملی برای خانواده

دوره 1، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 67-102

121.

ماهیت غرب از دیدگاه امام خمینی (ره) و بازتاب آن در گفتمان های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران (1357-68).

دوره 4، شماره 11، مرداد 1397، صفحه 56-70

122.

ماهیت، منابع و توسعه دانش موضوعی – تربیتی معلمان فیزیک از دیدگاه مگنوسان

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 45-54

123.

مدل مفهومی مبانی سیاسی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران

دوره 4، شماره 14، شهریور 1397، صفحه 103-120

124.

مزیت‏ها و محدودیت‏ های کلاس‏ های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاس‎های چندپایه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 59-74

125.

مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 71-85

126.

مطالعۀ زمینه‌های هویت‌یابی حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: مطالعۀ موردی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 109-127

127.

معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و دلالت های آن بر آموزشی و پرورش

دوره 1، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 103-124

128.

معیارهای طراحی فضاهای آموزشی با تاکید بر قابلیت‌های محیطی موثر بر ذهن و رفتار دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 111-140

129.

مقایسه اثر بخشی نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس با نظریه تصمیم گیری تیدمن برعملکرد شغلی معلمان

دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 53-68

130.

مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 63-74

131.

مقایسه تاثیر آموزش از طریق رایانه با روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی

دوره 4، شماره 12، آبان 1397، صفحه 31-47

132.

مقایسه شایستگی‏ های حرفه ‏ای معلّمان دانش ‏آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته از سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان

دوره 3، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 91-108

133.

مقایسه طرح مبحث «گویش» در کتاب‌های نظام متوسطه قدیم و جدید و بررسی ریخت‌شناسی اسم و ضمیر در گویش‌های مرکزی ایران

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 2-20

134.

مقایسه عملکرد معاونان فناوری و اطلاعات مدارس باکارکردهای مصوب و مورد انتظار ازآنان در مدارس شهرستان زرین‌شهر

دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 89-109

135.

مقایسه نظامهای تربیت معلم در کشورهای فنلاند، مالزی، کانادا و ایران

دوره 4، شماره 6، مهر 1397، صفحه 24-43

136.

موانع تحقق فرح(شادی) ممدوح از منظر آیات و روایات

دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 71-87

137.

نقد و بررسی کتاب "ریاضیات برای معلمان(نسخه‏ ی مدرس)"

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 1-6

138.

نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 14-20

139.

نقش برنامة درسی پنهان در دینداری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان

دوره 4، شماره 6، مهر 1397، صفحه 86-120

140.

نقش حرفه‌ای‏ گرایی معلمان در اثربخشی مدرسه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 1-18

141.

نگرش سنجی تکنولوژی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان گتوند(خوزستان) در درس علوم تجربی در سال تحصیلی 1398-1397

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 108-127

142.

هویت ملی در نوجوانان و جوانان(فراترکیب مقالات فارسی موجود)

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 64-81

143.

واکاوی افراط‌گرایی دینی و نقش تعلیم و تربیت اسلامی در مهار آن

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 82-98

144.

ویژگی ها و شرایط عمومی و اخلاقی مدیران جامعه اسلامی از منظر قرآن کریم

دوره 4، شماره 12، آبان 1397، صفحه 48-65


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب