تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,265,961 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,656,027 |
1. | اثربخشی آموزش بایبی (5E) بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | |||
دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 67-86 | ||||
آرزو مهدی زاده؛ پریوش سادات فیروزآبادی؛ حیدر محمدی؛ اطهر شریفی نجف ابادی؛ فرحان محمدی؛ نعمت منصوری | ||||
2. | ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | |||
دوره 5، شماره 19، آذر 1398، صفحه 123-133 | ||||
علی افسری؛ مسعود عظمی؛ سارا شهسواری؛ ندا غلامی | ||||
3. | بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان | |||
دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 85-95 | ||||
متین قاسمی سامنی؛ مریم فلاحی؛ مهدی کماسی | ||||
4. | بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازندهگرایانه | |||
دوره 7، شماره 22، خرداد 1400، صفحه 57-73 | ||||
محمدحسن بازوبندی؛ محمد دانش | ||||
5. | تأثیر روش آموزشی مبتنی بر وبکوئست بر یادگیری و میزان رضایت دانشجومعلمان از آن در درس طراحی آموزشی | |||
دوره 1، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 9-27 | ||||
علیرضا بادله؛ عبدالحمید ثابتی | ||||
6. | تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 31-49 | ||||
زهرا کرمی؛ ژیلا ده بزرگی؛ خدیجه صفرنواده | ||||
7. | تحلیلی بر نقش طراحی آموزشی در توسعۀ حرفهای کارورزان رشته زبان و ادبیات فارسی | |||
دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 269-294 | ||||
ژیلا ده بزرگی؛ خدیجه صفرنواده؛ زهرا کرمی | ||||
8. | تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازندهگرا | |||
دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 97-120 | ||||
سیدکاظم بنی هاشم؛ مهدی بدلی؛ خدیجه علی آبادی؛ سعید پورروستایی اردکانی | ||||
9. | طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی | |||
دوره 3، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 1-18 | ||||
مطهره خاکی؛ عاطفه همایی مقدم | ||||
10. | کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی | |||
دوره 3، شماره 3، آذر 1400، صفحه 67-94 | ||||
سید علی سید پورآذر | ||||
11. | مقایسه آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار با آموزش سنتی در تدریس فصل دوم شیمی دانش آموزان پسر پایه دهم | |||
دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 25-34 | ||||
علی فرهودی؛ وحید امانی؛ اسماعیل اولی | ||||
|