آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,438
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,617,527

1.

تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98
مرتضی سمیعی زفرقندی

2.

تأثیر تدریس با روش معکوس در مقایسه با روش‌های همیاری، کاوشگری و سخنرانی بر یادگیری علوم‌تجربی دانش‌آموزان پایۀ ششم ابتدایی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1400
آرزو احمدآبادی؛ حسن رضا زین آبادی؛ مریم استادرحیمی

3.

مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل

دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 22-29
رضا میرعرب رضی؛ سپیده براریان طبری؛ فاطمه آزادنیا

4.

مقایسه تاثیر روش‌تدریس یادگیری مشارکتی (همیاری) و سخنرانی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی به درس دین و زندگی

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 67-86
زهرا کیانی؛ فاطمه فرضعلی

5.

واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 62-74
محبوبه راموز؛ حسین شریف زادگان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب