تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,438 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,617,527 |
1. | تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم | |
دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98 | ||
مرتضی سمیعی زفرقندی | ||
2. | تأثیر تدریس با روش معکوس در مقایسه با روشهای همیاری، کاوشگری و سخنرانی بر یادگیری علومتجربی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی | |
دوره 4، شماره 1، فروردین 1400 | ||
آرزو احمدآبادی؛ حسن رضا زین آبادی؛ مریم استادرحیمی | ||
3. | مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل | |
دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 22-29 | ||
رضا میرعرب رضی؛ سپیده براریان طبری؛ فاطمه آزادنیا | ||
4. | مقایسه تاثیر روشتدریس یادگیری مشارکتی (همیاری) و سخنرانی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی به درس دین و زندگی | |
دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 67-86 | ||
زهرا کیانی؛ فاطمه فرضعلی | ||
5. | واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی | |
دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 62-74 | ||
محبوبه راموز؛ حسین شریف زادگان | ||