آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات2,989
تعداد مشاهده مقاله4,256,534
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,647,015

1.

آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی

دوره 8، شماره 28، مهر 1401، صفحه 115-130
فاطمه امیریان؛ کتایون حمیدی زاده

2.

بررسی تأثیر رشته‌ی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم

دوره 1، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 81-98
سلمی احسانی تیلمی

3.

بررسی تاثیر شیوه‌ی فرزندپروری مستبدانه بر اضطراب جدایی با نقش میانجی سبک دلبستگی ناایمن در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

دوره 5، شماره 10، اسفند 1402، صفحه 36-53
محبوبه نوشک؛ علیرضا مطلبی نژاد؛ حسین امانی

4.

بررسی روش‌های آموزش آموزه‌های دینی در مقطع ابتدایی

دوره 2، شماره 3، تیر 1401، صفحه 83-98
حسین تربتی نژاد؛ مریم سادات طباطبائی؛ مهسا امیری رومنان

5.

بررسی طولی مباحث نگارش در مقطع ابتدایی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 22-55
رقیه کردان؛ فرزاد بختیاری مرکیه

6.

بررسی کتب ریاضی دورة اول ابتدایی از منظرمؤلفه‌های سواد ریاضی به‌کمک مسائل با زمینة دنیای واقعی

دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 625-599
نرگس یافتیان؛ فائزه فیروزشاهی

7.

بررسی مزایا و معایب دوره های ضمن خدمت برگزار شده در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر بناب

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 17-22
پردیس آذررخش؛ حاتم احمدی؛ محمد عظیمی

8.

بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 1-21
نرگس یافتیان؛ فائزه فیروزشاهی

9.

بررسی میزان پاسخگویی به نیازهای عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان در کتاب هدیه‌های آسمانی دوره ابتدایی

دوره 2، شماره 1، دی 1400، صفحه 119-136
کتایون حمیدی زاده؛ فاطمه امیریان

10.

برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی

دوره 2، شماره 5، آذر 1401، صفحه 51-71
سمیه فلاح تفتی

11.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون

دوره 2، شماره 6، اسفند 1401، صفحه 21-37
مژگان حکیمیان؛ مهناز خان فراشه؛ منصور دهقان منشادی

12.

تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی

دوره 2، شماره 5، آذر 1401، صفحه 32-40
رضا چندول

13.

تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس میزان توجه به مؤلفه‌های تربیت اخلاقی

دوره 2، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 81-106
راحله محمدباقر؛ زهره تقوی

14.

تحلیل محتوای کتاب‌های هدیه‌های آسمانی دوره ابتدایی از منظر اخلاق زیست محیطی

دوره 2، شماره 4، مهر 1401، صفحه 113-127
علی بابایی؛ سپیده باندری

15.

جایگاه مولفه‌های دین‌پروری در کتاب‌های هدیه‌های آسمانی دوره ابتدایی

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 49-64
کتایون حمیدی زاده؛ امیرحسین ابراهیمی؛ ابوالفضل چزانی شراهی

16.

چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور

دوره 8، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 88-69
سعید فلاح؛ محمد انصاری پور؛ عباس عرب

17.

دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی

دوره 7، شماره 28، اسفند 1400، صفحه 27-50
سید حسن هاشمی؛ بابک شمشیری

18.

راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400
محسن کردلو؛ امیر مرادی؛ یونس امیر احمدی

19.

راهکارهای همکاری خانه و مدرسه در راستای تقویت تربیت دینی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 4، مهر 1400، صفحه 7-30
محمود افشارمنش؛ محمود نوذری

20.

شناسایی مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی استان قم

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 79-99
ناهید نادری؛ حسین خنیفر؛ محمدحسین رحمتی؛ رضا عابدی تراب

21.

میزان همسویی داستان‌‌های آموزش قرآن دوره ابتدایی با ساحت‌‌های تربیت

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 109-129
مریم نساج؛ عصمت همتی

22.

واکاوی کارکرد هنری و زیباشناختی تصاویر کتاب‌های هدیه آسمانی

دوره 5، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 67-84
حسن علی شربتدار



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب