تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 390 |
تعداد مقالات | 3,003 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,277,911 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,670,443 |
1. | طراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر | |
دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 103-128 | ||
زهرا احمدی؛ زهره احمدی؛ معصومه قلخانی | ||
2. | طراحی محتوای آموزشی برای موضوع الکتروشیمی با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK | |
دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 1-28 | ||
امیر محمد بهرامی مداح؛ مهرانگیز فتحی نیا؛ حمیده حقیقت؛ زهره سرکان | ||
3. | طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی | |
دوره 3، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 45-70 | ||
معصومه قلخانی؛ خاطره اسماعیلی | ||
4. | طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی | |
دوره 3، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1-27 | ||
کامران امینی؛ مریم قنبری؛ جواد بهشتیان | ||